Кошик
806 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (97) 219-70-05
+380 (63) 432-93-89
+380 (99) 266-69-09
+380 (68) 280-05-90
Интернет - Магазин KozhOK
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

ВАЖНО: Условия возврата / обмена: - со дня покупки товара прошло не больше 14 дней, - на товаре нет следов эксплуатации, сохранена целостность упаковки, его товарный вид, потребительские качества. Если к товару прилагался подарок, он должен быть возвращен вместе с товаром. При этом подарок также не должен иметь следов эксплуатации, должен быть сохранён его товарный вид, потребительские качества и упаковка. Если на время обмена аналогичного товара нет в продаже, покупатель имеет право: - приобрести какой-либо другой товар, который есть в наличии, с соответствующим пересчетом стоимости, - одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, - здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із Споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку Покупця (перевірка товарного вигляду і відсутність слідів експлуатації). При поверненні товару належної якості з особистих причин (не сподобалося, не той розмір, колір, фактура тощо) Покупець оплачує вартість первинної та зворотньої доставки згідно з чинними тарифами служби доставки. Продавець повертає Покупцю сплачену вартість товару, за вирахуванням транспортних витрат.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner